.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر استاندار از افتخار بزرگ دلاور مرد مازندراني
بی شک قهرمانی غرور آفرین شما جوان رعنای مازندرانی که با یاد و نام شهدای عزیز عجین شد، موجب خشنودی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و سربلندی مردم شریف ایران گردید به گونه‌ای که معظم له از اینکه نام شهدای عزیز را بعد از پیروزی گرامی داشتید...
تقدیر استاندار از افتخار بزرگ دلاور مرد مازندراني

درپی کسب عنوان قهرمانی جهان آقای بهداد سلیمی سیدعلی اکبر طاهایی، استاندار محترم مازندران پیامی را صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

ایران امروز بیش از هر زمان دیگر سرافراز و سربلند با فرزندان غیرتمند خود بر بام اقتدار و افتخار ایستاده و نفس گرم پهلوانان قهرمان آن، طلایه‌دار این لحظات مبارک و شریف است.

جناب آقای بهداد سلیمی !

افتخار بزرگ شما دلاور مرد مازندرانی در رقابت‌های وزنه‌برداری جهان که در سایه تلاش، همت و غیرت نصیب همه ملت ایران شد، مایه مباهات است.

بی شک قهرمانی غرور آفرین شما جوان رعنای مازندرانی که با یاد و نام شهدای عزیز عجین شد، موجب خشنودی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و سربلندی مردم شریف ایران گردید به گونه‌ای که معظم له از اینکه نام شهدای عزیز را بعد از پیروزی گرامی داشتید، طی پیامی قدردانی فرمودند. این عمل شما نشان از دلبستگی و عمق شناخت مازندرانی‌های ولایی و نام‌آور از ارزش‌های دین و انقلاب اسلامی دارد.

اینجانب به نمایندگی از مردم عزیز ومهربان مازندران بر خود فرض می‌دانم تا این پیروزی غرورآفرین را به جنابعالی و خانواده ومربیان محترمتان ،چه عزیزانی که از نوجوانی و درمازندران درپرورش شما نقش داشتند، چه مربیان سخت کوشتان درتیم ملی وبه تمامی ملت شریف ایران به ویژه مازندرانی‌های قهرمان پرور تبریک عرض ‌نموده و از همت مضاعف و تلاش والای شما تشکر نمایم.

امیدوارم در سایه الطاف الهی و توجهات امام عصر(عج) پیروزی‌، شادی و نشاط و سرزندگی در میان مردم ایران اسلامی استمرار یابد.

سیدعلی اکبر طاهایی - استاندار مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.